click semua kat sini

Followers

Saturday, April 14, 2012

Views

ya allah
sesungguhnye saya redha dengan takdir mu 
ampun kan lah dosa-2 ku .


aku sujud kepadamu sesungguhnye aku tidak berdaya lagi .
aku memohon berikan lah aku ketenangan .
sesungguhnye aku hanya manusia biase yang tak lari dari dosa .


tapi kali ini sungguh berat dugaan bagi ku untuk ku terima .
tidak pernah aku rase perasaan yang teramat kecewa begini .
apa salah aku sehingga aku di permainkan begini .


selama ni aku cube berubah untuk lebih baik tapi aku leka dengan 
semua mainan dunia sehingga merosakkan fikiran tanpa aku sedari 
aku telah pun masuk dalam ruang yang gelap . 


terkapai2 aku mencari cahaya tu malah sebaliknye dia pergi tinggalkan aku seorang diri .
sesungguhnye bila aku tersesat begitu rupa .
baru aku igt  . .


INGAT bahawa ALLAH lah yang patut aku ingat dan bukan hanya manusia yang melalaikan 
aku dan meninggalkan aku setelah menyesatkan aku .

ya allh maafkan dosa ku . . . . 
#mencari ketenangan 


THANKS BACA ENTRY LYA . .LIKE JIKA SUKA

0 comments: